Dades personals

La meva foto
Barcelona, Spain
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Comentari a (re)creacions per Salvador Castellà

L'art, ànima de l'expressió, cada u la pota dins, però no tothom la sap veure, i menys expressar, habitualment ens nodrim de idees i regles comunitàries dins de la normalitat de la societat, cal una depuració dràstica d'imposicions per fer sortir la verdadera creació artística.

En un temps, on no ens podem delectar amb entreteniments superflus, ja que tot va molt depressa, la vida, el verdader art i el bon fer és de qui té més visió del seu pas. Hem de buscar noves formules d'expressió, nous llenguatgs i deixar de banda estereotips i cànons que sols ens porten a una estètica ja caducada.

La Teresa, és portadora d'aquests nous valors i la seva visió ens encoratge a seguir buscant i entendre que en l'art no és veritat que tot estigui fet sino que la tendència generalitzada és potser donar voltes sempre en la mateixa direcció.

Salvador Castellà