Dades personals

La meva foto
Barcelona, Spain
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Lanzarote


La meva participació a la Mostra d'Aquarel·les de  l'AAG que es podrà veure a la Casa de Cultura de Girona durant el mes de març

4 comentaris:

Oñera ha dit...

Visto esto y lo que publicaste en "Ladrones", concluyo que sacaste buen provecho de ese viaje.
Un abrazo.

Teresa Giménez Pous ha dit...

Este està hecho en casa pero llené dos cuadernos. Disfrutamos mucho. Un abrazo.

Tina Moriano ha dit...

Me gusta. El color del mar y el cielo tormentoso dan sensacion de invierno.
Un abrazo

Teresa Giménez Pous ha dit...

Si el tiempo que hacía por esas tierras. un abrazo.