Dades personals

La meva foto
Barcelona, Spain
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Els colors del meu origen


Els colors del meu origen és el tema triat per l'exposició 1ART1. Els objectius d’aquest projecte són estimular la creativitat; desvetllar la necessitat d’expressar allò que un és o sent, positivant la diferència; descobrir eines per aconseguir-ho; acostar el  col·lectiu escolar a les activitats culturals, en aquest cas visuals i plàstiques, de la vila de El Vendrell.
El tema: els colors, els sabors, les olors... dels vostres orígens. D’origen en té tothom i és un bon exercici intentar donar-los formes, colors, textures...
Els nens i nenes de 6è del col·legi Teresina Martorell han participat en unes jornades creatives a l’Escola Municipal d’Art Apel·les Fenosa. El fruit d’aquestes jornades són uns treballs amb el lema “Els colors dels meus orígens”. Aquests treballs unificats en el format (30x30cm) resten individualment ensobrats esperant ser llegits per altres ulls i respostos per aquesta mirada.
El resultat d’aquest diàleg serà exposat del 30 de maig al 15 de juny a la Sala Portal del Pardo, formant part de l’exposició de final de curs dels alumnes de l’Escola Municipal d’Art. El treball de cada nen serà penjat al costat del corresponent que restarà tapat fins al moment que l’autor (infantil) el descobreixi i vegi la “resposta” a la seva proposta. Aquesta acció de descobrir el resultat formarà part de l’acte d’inauguració serà el  divendres 30 de maig a les 20 h a la Sala Portal del Pardo de El Vendrell.

La fotografia mostra un moment de la inauguració, on ens vem coneixer amb l'Achram, el nen amb qui vaig compartir aquesta experiència molt enriquidora.